لینکهای سالم بسازیم
دهلران پی سی
سایت جامع علمی ,آموزشی,فرهنگی و تفریحی

مواردی که ذکر شد بعضی از راه و روشهایی بود که وبلاگها و وبسایتهای مشهور برای جلب توجه مخاطبان از آن بهره میبرند.

نوشتن اینگونه مطالب علاوه بر اینکه میتواند باعث جلب توجه به وبلاگتان شود، بلکه میتواند وب سایت را به عنوان یک وبلاگ انزجار آور معرفی کرده و برچسب دار کند.

باید به این نکته هم توجه داشته باشید بین نوشتن مطالب بحث برانگیز و مطالبی که باعث گسترش نفرتها میشود تنها یک موی نازک قرار دارد. (تعادل را رعایت کنید!)

پس اگر توانایی این را دارید تا مطالبی بحث برانگیز و چالشی بنویسید، حتما نوشتن را آغاز کنید و مطمئن باشید کسانی که مطالبتان را میخوانند، آن را با دوستان و مخاطبان وب سایتشان نیز به اشتراک خواهند گذاشت.

فعالیت در انجمنها و سایتهای پرسش و پاسخ
وبسایتهای بسیاری هستند که میتوانید با عضویت در آنها به سوالات و مشکلات دیگر کاربران پاسخ داده و باعث رفع مشکلات آنها شوید. مطمئن باشید ، برخی از این کاربران به خاطر تشکر از شما هم که شده باشد، لینک وبلاگتان را در وبلاگ یا وبسایتشان قرار میدهند.

پژوهش کنید
مطالبی ارسال کنید که نتیجهی تحقیقات و پژوهشهای شما باشد. در این مطالب آمار و ارقام بدست آمده از پژوهش خود را منتشر کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه و آنالیز کنید

برای نوشتن چنین مطالبی باید به تلاش و پشتکار خود بیافزایید. ولی در عوض، نتیجه بدست آمده از این پژوهشها، میتواند برای شما و سایت بسیار مفید باشد.

معمولا این گونه مطالب برای مخاطبان بسیار جذاب است. به همین دلیل ممکن است لینک مطلب شما را لینکدونی وبلاگشان قرار دهند.

خبرنامهها
برای وبلاگتان خبرنامهی ایمیلی ایجاد کنید و از دوستان و خوانندههای وبلاگتان بخواهید تا در آن عضو شوند.

توسط این خبرنامه برای افرادی که به عضویت آن در آمدهاند ، آخرین مطالب وبلاگ یا وب سایت را ارسال کنید. توسط این روش، خواهید توانست برای وبلاگتان لینکهای ورودی بسیاری بسازید.

شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی (مانند توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس و…) مکان مناسبی هستند برای معرفی شما و وبلاگتان! در این وبسایتها ثبتنام کرده، مطالبتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید دربارهی مطلبی که منتشر کردهاید، اظهار نظر کنند.

انتشار لیستی از بهترین مطالب دیگر وبسایتها
مطمئناً تاکنون با مطالبی، همچون: 100 پوسته حرفهای وردپرس، والپیپرهای زیبا از ستارگان فوتبال جهان، بیش از 25 آموزش حرفهای فتوشاپ و… برخورد کردهاید. در این مطالب، نویسنده سعی میکند لیستی از بهترین منابع را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارد.

برای وبسایتتان یک وبلاگ بسازید !
اگر یک وبسایت دارید در کنار آن یک وبلاگ نیز ایجاد کنید. این وبلاگ میتواند یک زیردامنه از دامنهی اصلی وبسایتتان باشد. داشتن وبلاگ و نوشتن در آن، علاوه بر اینکه میتواند به معرفی وبسایت و خدماتتان کمک بیشتری کند، میتواند باعث رونق کسب و کار شما نیز شود.

اگر سایت شرکتی دارید، رعات نکات زیر برای نوشتن در وبلاگ، میتواند در رشد وبلاگ، وبسایت و حتی کسب و کار شما مفید باشد :

**اخبار شرکتتان را در وبلاگ منتشر کنید.

**دربارهی خدمات و مزایای شرکتتان بنویسید.

**محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید.

**محصولات خود را با محصولات دیگر شرکتها مقایسه کرده و یا نقد کنید.

**آموزشها و مقالاتی مرتبط با زمینهی فعالیتتان در وب سایت شرکت منتشر کنید.

** و …

با ایجاد وبلاگ، نوشتن در آن و معرفی آن، با ثبت وب سایت در این وبسایت ها، میتوانید بازدیدکنندههای هدفمندی را به وبسایت و وبلاگ خود ارجا دهید (که این میتواند برای کسبوکار شما بسیار مفید باشد).

ارائهی محصولات و خدمات رایگان
اگر توانایی این را دارید تا خدماتی را به صورت رایگان برای بازدیدکنندههایتان فراهم کنید ، بهتر است هر چه زودتر کارتان را شروع کنید.

به طور مثال اگر وبسایتتان دربارهی مسائل مربوط به طراحی وب است، میتوانید پوستههایی را به صورت رایگان طراحی یا ترجمه کرده و منتشر کنید.

طراحی سایت- طراحی وب سایت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 749
بازدید کل : 162692
تعداد مطالب : 736
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 <-PostTitle-> <-PostContent-> 1 <-PostLink->