دهلران پی سی
سایت جامع علمی ,آموزشی,فرهنگی و تفریحی

 

آمریکا : ۱۲ ساعت کار ، ۶ ساعت استراحت ، ۱ ساعت ماندن در ترافیک ، ۴ ساعت تماشای تلویزیون و غذا خوردن ، ۱ ساعت کار با اینترنت

 

فرانسه : ۸ ساعت کار ، ۶ ساعت استراحت ، ۲ ساعت قدم زدن در خیابان ، ۴ ساعت کتاب خواندن ، ۲ ساعت حرف زدن علیه تلویزیون ، ۲ ساعت خندیدن

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی احمدی

این کتاب راهنمایی جامع برای تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی ویژوال بیسیک می باشد که در 461 صفحه آماده گردیده و حجم آن نیز 2.66مگابایت میباشد.




تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی احمدی

A73 Piano Station نرم افزاری است که کامپیوتر شما را به یک پیانوی مجازی تبدیل خواهد کرد به طوری که شما می توانید با فشردن کیبورد صدای پیانو را در بیاورید. این نرم افزار بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً حرفه ای است. همچنین آهنگ های ساخته شده با این نرم افزار را می توانید با فرمت MP3 ذخیره کنید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هم می تواند یک بازی بسیار سرگرم کننده برای کودکان بین سنین 7 و 12 باشد و هم می تواند مورد استفاده ی آهنگسازان حرفه ای قرار گیرد تا در هنگام سفر ایده های خود را با استفاده از آن پیاده سازی کرده و آن ها را تست نمایند.

نحوه اکتیوسازی: ابتدا فایل رجیستری موجود در پوشه کرک را اجرا نمایید سپس فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب برنامه Copy/Replace نمایید.




ارسال توسط هادی احمدی

 

تاریخچه اسکیت درجهان

اختراع کفش اسکيت در سال 1763 توسط يک بلژيکي به نام Joseph merlin)ژوزفمرلين) به ثبت رسيد. او که با سوار شدن بر کفشهاي جديد خود به يک مهماني در لندن رفته بود به ناگاه با آيينه اي بسيار بزرگ و قيمتي برخورد کرد و آنرا خرد نمود . به غير از مرلين مخترعين ديگري هم کفشهاي اسکيت با مدلهاي مختلف ساختند که اکثر اين کفشها داراي چرخهاي خطي بودند که کفشهاي تيغدار پاتيناژ را تداعي مي کردند.

 

 

56سال بعد موسيو پتيبلدي فرانسوي نوع ديگري از کفشهاي اسکيت را به ثبت رساند وي ادعا ميکرد که کليه حرکات پاتيناژ را با کفشهاي اسکيت نيز ميتوان انجام داد اما در عمل ثابت شد که بسياري از حرکات بر روي کفشهاي پتيبلد يا غير ممکن ويا بسيار مشکل است. همگام با افزايش اجتماع اسکيت در اواخر قرن 19 و اوايل قرن 20 ورزشهايي که با اسکيت مرتبط بودند گسترش پيدا کرد.

 

در سال 1985 توليدکنندگان شروع به ساخت نوعي ديگر از کفشهاي اسکيت به نام in line براي علاقه مندان به حفظ سلامتي کردند در هنگامي که اين اسکيت در دهه 91 در بازار عمومي توزيع شد بازيهاي تفريحي هاکي دچار حرکت و جنبشي دوباره و جديد شد به طوري که در اواسط دهه 90 اين ورزش به يکي از پر طرفدارترين ورزشها در امريکا تبديل شد. ورزش اين لاين اسکيت از حدود سال 1985 آغاز شد که تا به امروز از رشد قابل ملاحظه اي برخوردار است.

 

 

سازمان بين المللي ناظر بر اين ورزش بر اورد نموده اين ورزش از سال 1991 تا کنون حدود 512 درصد رشد داشته و اينک يکي از ورزشهاي بيستگانه مطرح دنيا به حساب مي آيد. لوئيس لگرانج در سال 1849 يک جفت کفش اسکيت اين لاين ساخت تا در اپراي فرانسوي Leprophel نمايش اسکيت را روي يخ شبيه سازي کند اين اولين باري بود که اين لاين اسکيت به طور موفقيت آميز مورد استفاده قرار گرفت اما به علت اينکه اين وسيله توانايي دور زدن و ترمز گرفتن را نداشت به عنوان يک اختراع علمي يا وسيله کاربردي به حساب نيامد تا اينکه در اوايل 1860 در (مينيسوتاي آمريکا)يک گروه از بازيکنان هاکي روي يخ از اين وسيله با کفشي از پوسته سخت و چرخهاي جديد از املاح آلي اسيد کاربنيک براي تمرين در خارج از پيست استفاده کردند.




ارسال توسط هادی احمدی

پینگ پنگ

 

پینگ پنگ، ورزشی انفرادی و بی‌نظیر است که در سطوح قهرمانی به توانایی‌های بالا و دقیق تکنیکی، ظرفیت خوب هوازی، توان بی‌هوازی، عمل و عکس‌العمل‌های سریع، قدرت و سرعت، هماهنگی، انعطاف‌پذیری و چابکی نیاز دارد و با توجه به این عوامل و اندازه‌گیری آنها، می‌توان ب نقاط قوت و ضعف افراد پی‌برد و برای رفع آنها تمریناتی مناسب انتخاب کرد.

 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط هادی احمدی

فرمان Rib  یکی از فرمان های مهم محیط Part Design است. در عین حال بسیاری از کاربران درک درستی از منطق کار فرمان Rib ندارند. 

با استفاده از این فیلم آموزشی شما می توانید تا حد زیادی با کاربرد این فرمان مفید آشنا شوید. 

پس از دانلود فایل پسوند آن را از exee به exe تغییر دهید.




ارسال توسط هادی احمدی

در قسمت دوم آشنایی با فرمان Spline، شما با نحوه اتصال منحنی ها به یکدیگر آشنا می شوید. همچنین انواع مختلف پیوستگی بین محنی ها نیز در این قسمت شرح داده شده است. 

پس از دانلود پسوند فایل داخل آرشیو را به exe تغییر دهید. 

توجه کنید تمامی فیلم های آموزشی با صدا هستند. در صورتی که نمی توانید فیلم آموزشی را همراه با صدا تماشا کنید در بخش نظرات، اطلاع رسانی کنید.




ارسال توسط هادی احمدی

در قسمت اول این فیلم آموزشی، شما با نحوه کار با فرمان Spline آشنا می شوید. استفاده درست از فرمان Spline باعث می شود بتوانید به خوبی از این فرمان در طراحی قطعات استفاده کنید. عدم به کارگیری منطق درست برای استفاده از این فرمان باعث خستگی کاربر به علت کلنجار رفتن با نرم افزار می شود. 

پس از دانلود فرمت فایل را به exe تغییر دهید. 




ارسال توسط هادی احمدی
ارسال توسط هادی احمدی
ارسال توسط هادی احمدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 2883
بازدید کل : 161942
تعداد مطالب : 736
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 <-PostTitle-> <-PostContent-> 1 <-PostLink->