گران قیمت ترین چیزها در جهان + عکس
دهلران پی سی
سایت جامع علمی ,آموزشی,فرهنگی و تفریحی

این لباس 12 میلیون دلاری امریکایی به عنوان جامۀ الماس جشن عروسی نامیده میشود و گرانقیمت ترین لباس عروس دنیا است. این طراحی اشرافی حاصل همکاری رِنی استراوس (مالک یک سالن عروسی بسیار موفق در بورلی هیلز) و مارتین کاتز (یک فروشندۀ جواهرات کهنه کار) میباشد. در این لباس بیش از 150 قیراط الماس استفاده شده و برای اینکه بدانید این 150 قیراط یعنی چه باید بگوییم که یک حلقۀ نامزدی به ندرت یک قیراط کامل میشود و بیشتر نزدیک به نیم قیراط است.
 
 
8. گرانقیمت ترین سگ دنیا (582 هزار دلار)
 
باور بر این است که این سگ بزرگ تبتی رکورد گرانقیمت ترین سگ دنیا را شکسته است. این سگ به قیمت باور نکردنی 582000$ به یک دختر میلیونر چینی در سپتامبر سال 2009 میلادی فروخته شد. مالیک آن که وی را فقط به نام خانم وَنگ میشناسیم به شهر کینگای (Qinghai) که در شمال غرب چین موقعیت دارد سفر کرد تا بتواند این سگ 18 ماهه را که یانگتِزِ ریور نامبر تو (Yangtze River Number Two) نام دارد بخرد.

یانگتِزِ از فرودگاه ژیان واقع شانکسی چین به خانه آمد و این همان جایی بود که توسط دوست داران بیشمار سگ ها مورد استقبال قرار گرفت. سپس توسط کاروان موتوری شامل 30 مرسدس بنز سیاه برداشته شد. گاهی اوقات زندگی سگی آنقدرها هم که میگویند بد نیست، مگه نه؟!
 
 
9. گرانقیمت ترین همبرگر دنیا (200 دلار)
 
در سال 2008، برگر کینگ (Burger King) غول غذاهای Fast Food یک برگر 200$ را به نام صدقه آماده کرد. این برگر به عنوان گرانقیمت ترین برگر دنیا لقب گرفت که تنها در رستورانی در غرب لندن یافت میشد. مردم میتوانند این برگر را که هفته ای یک بار آماده میشود بخرند یا اینکه آن را از طریق خطوط تلفن سفارش دهند.

موادی که در این برگر بکار گرفته شده شامل: گوشت گاو وگیو، قارچ سفید، قطعه های ژامبون پاتا نگرا، مقدار ناچیزی پیاز کریستال، یکنوع سرکه به نام Modena balsamic vinegar، گوشت بره، کاهو، نمک صورتی سنگ های هیمالایا، شراب اُرگانیک سفید و موسیر ریخته شده در مایونز با زعفران ایرانی و قارچ دنبلان با کماج روی نان برگر.
 
 
10. گرانقیمت ترین کارت بیسبال دنیا (2.8 میلیون دلار)

این کارت خارق العاده اخیراً به قیمت 2.8 میلیون دلار فروخته شد و رکورد قبلی حراج خود را که 6 ماه پیش به قیمت 2.35 میلیون دلار بود بهبود بخشید. کارت بیسبال T206 که در میان کارت های مختلف بیسبال به مونالیزا نیز مشهور است شامل عکس ونگر (Wanger) در زمانی جوانی اش است که یک یونیفورم پیترزبورگ پیریت به تن دارد و جمع آوری این کارت تنها آرزوی جمع کنندگان کارت بیسبال گردیده است.

تولید کارت های بیسبال به دهه ها قبل می رسد اما نکتۀ جالب و خاص راجع به کارت های T206 هونوس وگنر (Honus Wagner)  چیست؟ در دوره های نخستین این کارت ها توسط شرکت های تمباکو تولید و در ترکیب سیگارها به کار گرفته میشدند. در سال 1909 هونوس وگنر در زمرۀ افراد موفقی و مشهوری بود که نمیخواست سیگار کشیدن در میان افراد جامعه را توسعه بخشد، بنابراین او این کارت ها را تولید کرد. تنها 50 الی 60 نمونه از اینها انتظار میرود که موجود باشند. در جولای سال 2000 این کارت متعلق به بروس مکنال و وین گرتسکی بود که در ebay به یک شخص ناشناس در کالیفرنیای جنوبی به قیمت 1.27 فروخته شود.
 
www.parsnaz.ir - گران قیمت ترین چیزها در جهان + عکس
 
11. گرانقیمت ترین کت و شلوار دنیا (103 هزار دلار)
 
چه چیزی با گرانقیمت ترین لباس عروس دنیا همخوانی دارد؟ بله درست حدس زدید البته که آن چیز باید گرانقیمت ترین کت و شلوار دنیا باشد! این کت و شلوار در پال مال لندن رونمایی شد. از هر کت و شلوار فقط یکی ساخته شده که مواد آن را طلا و پلاتینیوم، نادر ترین نخ ابریشم، تار پشمینۀ هیمالیایی، کیویوک (Qiviuk) و ویکیونا (Vicuna) تشکیل میدهند.
 
و برای اینکه همه چیز تکمیل باشد 9 طلای 18 عیار و سِت سنگفرشی دکمه های الماس شامل این کت و شلوار میباشد. همچنین یک سیستم خدمات دهی مشتری اغراق آمیز نیز وجود دارد که در آن الکساندر و خیاطش با مشتری به سمت مشتری در هر جای جهان که باشد سفر میکنند تا اندازه هایش را برای دوخت بگیرند.
 
 
12. گرانقیمت ترین شلوار لی دنیا (27 هزار دلار)
 
فقط 8 نمونه از این شلوار لی در دنیا وجود دارد که با قیمت 2,625,000 ¥ JPY (تقریباً 27000$ امریکا) پیشنهاد شده است. به معنای حقیقی اصل است ولی چه کسی دلش میآید که آن را بپوشد؟ شلوار لی که اینجا دیده میشود بیشتر شبیه به یک اثر هنری است تا یک مُد. یک طرح چند رنگه هر اینچ مربع از شمایل این پارچۀ کتانی را پوشش میدهد. اینها باعث شده تا سال 2008 این شلوار جزء موفق ترین شوی های هنری باشد.
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:مطالب جالب,خواندنی,دهلران پی سی,گرانترینها,
ارسال توسط هادی احمدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 162545
تعداد مطالب : 736
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 <-PostTitle-> <-PostContent-> 1 <-PostLink->