اهميت تغذيه سالم در دنياي بازيگري
دهلران پی سی
سایت جامع علمی ,آموزشی,فرهنگی و تفریحی

بيشتر بازيگرها از آنجا که اغلب مشغول کارند و ساعت‌هاي کمتري در محيط خانواده هستند، گاهي مجبورند به غذاهايي تن دهند که شايد براي سلامتشان مضر هم باشد اما چه کار مي‌شود کرد وقتي در محيط کار چاره‌اي جز اين نيست؟!...

به‌هر حال با توجه به شرايط سخت زندگي امروز خيلي از خانم‌هاي خانه در محيط خارج از خانه شاغل هستند و شايد مانند گذشته‌ها غذا از اهميت زيادي برخوردار نباشد اما سعي مي‌کنم غذاهايي که براي سلامت مضر است را کمتر مصرف کنم. راستش من آدم پرخوري نيستم، اما با توجه به شرايط کاري‌ام فرصت کمتري براي ورزش کردن دارم و شايد همين يکي از دلايل اضافه‌وزنم باشد.

من هميشه سعي مي‌کنم با رعايت اصول تغذيه سالم سلامت بدنم را حفظ کنم چون بدون‌شک تغذيه در سلامت و تندرستي انسان موثر است و هيچ‌کس نمي‌تواند نقش پررنگ آن را انکار کند.

تغذيه‌اي که بر اساس اصول علمي و با در نظر گرفتن تمام نيازهاي بدن تنظيم شده باشد، سلامت انسان را تامين مي‌کند و قواي دفاعي بدن را افزايش مي‌دهد و اگر خلاف اين امر واقع شود، اثرهاي بد اين عمل در تمامي اعضا و دستگاه‌هاي بدن منعکس مي‌شود و باعث از دست رفتن قواي فعال جسمي و رواني در هر انساني و تحت هر شرايطي مي‌شود.

درباره حرفه شخصي خودم هم بايد به اين نکته اشاره کنم که با توجه به اينکه ايفاي يک نقش خوب، نيازمند سلامت جسم و روان است، من هميشه سعي مي‌کنم با رعايت تغذيه سالم در اجراي موفق يک نقش به مخاطبم احترام بگذارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 372
بازدید ماه : 684
بازدید کل : 162627
تعداد مطالب : 736
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 <-PostTitle-> <-PostContent-> 1 <-PostLink->