هزارتوي زيبايي
دهلران پی سی
سایت جامع علمی ,آموزشی,فرهنگی و تفریحی

زيبايي از نظر من شامل چندبخش مي‌شود؛ زيبايي ظاهر، زيبايي خانه، زيبايي دل و زيبايي رفتار. من هم مثل جوانان امروز از دوره جواني به زيبايي توجه زيادي داشتم و البته هنوز هم دارم اما اقتضاي سن و سالم آن زمان بيشتر به زيبا بودن ظاهر توجه مي‌کردم. اما از همان اوايل ازدواجم آراستگي محيط خانه را دوست داشتم. به نظرم خانه‌اي که مرتب و زيبا باشد،..

 آرامش را به اعضاي آن منتقل مي‌کند و در نتيجه فردي که آرامش داشته باشد، بهتر مي‌تواند زندگي کند اما وقتي زمان گذشت و تجربه‌هاي مختلفي کسب کردم به اين نتيجه رسيدم در کنار خانه‌اي شکيل و ظاهري آراسته، داشتن اخلاق زيبا هم در داشتن يک زندگي موفق تاثيرگذار است.

زيبايي، بخشي از سلامت است چرا که سلامت هم به 2 بخش جسم و روان خلاصه مي‌شود و زيبايي اخلاق در کنار زيبايي ظاهر مي‌تواند سلامت روان را براي يک فرد به ارمغان بياورد. خوش‌خلقي، راستگويي، بخشش و گذشت از جمله صفت‌هايي است که مي‌توانيم با رعايت آنها زيبايي رفتار خود را بسازيم.

شايد براي بسياري از مردم پيش آمده باشد که با فردي روبرو شده‌اند که ظاهري زيبا داشته است اما بدخلقي او باعث رنجش برخي شده است، بنابراين بهتر است در کنار توجه به زيبايي ظاهري و هزينه‌کردن براي زيباشدن با به دست آوردن خصلت‌هايي نيکو به فکر زيبايي رفتارمان هم باشيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:زیبایی,ارامش,اراستگی,دهلران پی سی,
ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 240
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 512
بازدید ماه : 824
بازدید کل : 162767
تعداد مطالب : 736
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 <-PostTitle-> <-PostContent-> 1 <-PostLink->