دانلود مجموعه کتاب های آموزش لغات انگلیسی
دهلران پی سی
سایت جامع علمی ,آموزشی,فرهنگی و تفریحی

english1 دانلود مجموعه کتاب های آموزش لغات انگلیسی

یقیناً یادگیری زبان انگلیسی با هر کاربردی که مد نظر باشد در یادگیری لغت خلاصه نمی شود اما برای کسانی که در مسیر آموزش قرار گرفته اند دانستن لغات ضروری و کاربردی با توجه به وجود هزاران لغت در هر زبانی حائز اهمیت است .
مجموعه پیش رو مشتمل بر 4 جلد کتاب برای آموزش لغات پر کاربرد زبان انگلیسی می باشد . کتاب اول با نام  Absolutely Essential Words 504 یکی از معروفترین و معتبر ترین منابع جهت یادگیری لغات پرکاربرد زبان انگلیسی می باشد . این کتاب در 144 صفحه تهیه شده است که بصورت دروس مختلف به آموزش لغات انگلیسی در متن می پردازد . لازم به ذکر است این کتاب کاملاً به زبان انگلیسی می باشد و معانی کلمات نیز به صورت توضیحات انگلیسی ارائه شده است .که این شیوه آموزش پیشنهاد شده توسط کارشناسان و مدرسان زبان می باشد .
کتاب دوم با نام 1400 کلمه نوشته حجت شیری می باشد که در 11 صفحه لغات متعددی را معرفی نموده است . این کتاب فقط شامل لغات و معانی انها است و طبق گفته های نویسنده علاوه بر لغات کتاب 504 منتشر شده توسط انتشارات Oxford در بر گیرنده مهمترین لغات برای آزمون تافل نیز می باشد .
کتاب سوم با نام 504 لغت نسخه فارسی و کوچکتر کتاب اول می باشد که فقط به صورت جدول تمامی لغات را یکجا به همراه معانی گردآوری کرده ست . استفاده از کتاب به همراه کتاب اول بسیار توصیه می گردد . کتاب چهارم نیز 1100 لغت پرکاربرد در اخبار انگلیسی می باشد که در 66 صفحه توسط مهندس محبوب اخدر گردآوری شده است .
در گردآوری این مجموعه تلاش بسیار شده تا از میان معانی متعدد لغات آنهایی که بیشترین کاربرد را در متون رسمی و گاهاً غیر رسمی انگلیسی دارند انتخاب گردد . در انتها نیز کتاب هفت قانون طلایی برای یادگیری زبان انگلیسی را برای مطالعه شما عزیزان قرار داده ایم . این کتاب نوشته محمد رشیدی به معرفی روش ها و قانون های مهم برای یادگیری هرچه بهتر و سریعتر زبان انگلیسی می پردازد .




دانلود

  دانلود مستقیم :

مجموعه کتاب های آموزش لغات انگلیسی

tag

  حجم فايل :

10 مگابایت

پسورد

  پسورد فايل :

www.mohandesyar.com

منبع  لینک منبع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:زبان خارجی,آموزش,انگلیسی,آموزش انگلیسی,فیلم آموزشی,
ارسال توسط هادی احمدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 429
بازدید ماه : 741
بازدید کل : 162684
تعداد مطالب : 736
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 <-PostTitle-> <-PostContent-> 1 <-PostLink->